Bangunan Yang Kelihatan Seperti Mempunyai Wajah

Diya Hanun | 9:57 PM | Saturday, December 5, 2015 | 5 Awesome Comment's
لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl‎

Pernah tak nampak bangunan yang seakan-akan kelihatan seperti muka? Dengan kedudukan tingkap bertindak seakan-akan mata, hidung dan mulut. Sekali imbas seperti muka gergasi yang sangat unik. Di bawah adalah beberapa imej tentang bangunan dengan muka yang tidak disengajakan. Nampak menakutkan pun ada jugak.. Mungkin masa arkitek dia buat bangunan ni diorang tak perasan atau mungkin sengaja buat macam tu.






















5 comments:

  1. ada yang comel. yang menakutkan pun ada. haha

    ReplyDelete
  2. haha~~asal ada matamulut cukup lah umah jadi org~~

    ReplyDelete
  3. cantik dan unik..sometime seram pun ada

    ReplyDelete
  4. Jujur, meremang bulu roma tgk. hahahahaha

    ReplyDelete

Assalamualaikum, terima kasih kerana sudi memberikan komen.