Mood Blogging Datanglah

Diya Hanun | 7:52 PM | Tuesday, January 29, 2013 | 4 Awesome Comment's
 photo assalam-1_zpsce3aec1c.png


Tak tahu lah kenapa sejak dua menjak ni,...
Mood berblogging tak ade... Diya hidup dalam realiti je..
dunia maya di lupakan.. Aih..(mengeluh)


Aih...(mengeluh lagi) rasa-rasa lama dah tak tulis entry..
kebanyakan entry diya mengarut2 je.. Pasal hati diya yang kacau..
muehehe.. Yelah..sekarang ni hati dan jiwa raga diya tengah kacau..
Sedih je..Sedih sangat...
Susah nye hati ni nak lepas kan kau habibi..aihhhh...
ape lah kau buat kat aku sampai aku susah lupakan kau..
waaahhh..ana bahabek anta!! wahashtny habibi :'( 
Mesti korang pelik bahasa ape diya cakap..
Ni bahasa arab..aih,..ok 
Back to story..

Diya nak sangat mood blogging tu datang balik..
err..Meh bacakan diya jampi serapah ni..
1,2,3
MOOD BERBLOGGING!! DATANGLAH~

hehe..gurau jer...tak kan berlaku ape2 pun.. ^_^

4 comments:

  1. ku seru mood blogging kemari kau. haha

    ReplyDelete
  2. salam.. jemput singgah~

    anda ditag:

    http://gilapotato.blogspot.com/2013/02/segmen-random-oleh-honey-yeo.html

    ReplyDelete
  3. salam.. jemput singgah~

    anda ditag:

    http://gilapotato.blogspot.com/2013/02/segmen-random-oleh-honey-yeo.html

    ReplyDelete
  4. marilah mood alam maya datang kpd cik arkitek :D

    ReplyDelete

Assalamualaikum, terima kasih kerana sudi memberikan komen.