Parut Jerawat

Diya Hanun | 9:45 PM | Friday, January 25, 2013 | 4 Awesome Comment's
 photo assalam-1_zpsce3aec1c.png

hollllaaaaaa...lama gila tak buka blog..muaha... Hari-hari ngadap dunia realiti terlupa 
dunia maya seketika..hew3..
Sob...diya punya muka dah ditumbuhi jerry....aka jerawat...
huhuuu...hormon diya dah start matang...sedih,,,,,
hari tu masa bulan lepas sebelum diya tuka pencuci muka diya guna 
biore time tu..tumbuh seketul dan hilang..
parut hilang baru datang kroni2 dia yang lain...then diya try nano white...xder effect..
tumbuh jerry lagi,.. parut tak nak ilang...
muka dah putih...terserlah kedegilan parut tu...sob3...
lepas tu diya guna clean and clear..x ade effect jugak...
parut tak nak tanggal...DEGILNYA...
lepas tu diya try cara tradisional guna kayu manis campur madu..takde effect...
sekali diya guna kayu manis dengan air biasa letak dekat pipi..
wuuuuuhhh...dibiarkan semalaman..terus pipi diya kena allergik...
merah macam udang kena bakar...
sob3....mula2 diya pakai canesten sebab pedih x tahu nak letak apa 
bagi elok..diya langsung x ade ubat sapu untuk muka...
sob3...lepas tu lama2 merah2 tu dah hilang...
sekarang tinggal parut hitam..sedih...Mula2 diya try clean and clear..
x ada apa2 terjadi...
diya pergi ke farmasi...dia bagi cosmoderm..
dia kata jangan guna canesten sebab tu untuk fungus...
diya tuka cosmoderm...terus muka diya kering dan mengelupas...
diya still guna cosmoderm...
effect parut dekat pipi hilang sikit je..tapi 
kulit dekat pipi diya mengelupas..tepi2 bibir pedih...kenapa yea...
korang rasa patut ke diya teruskan pakai cosmoderm atau berhenti terus......
Tolongggglah diya...pedih muka ni mengelupas (T_T)

kena pakai mask sebab pipi pedih terdedah angin dan matahari...:'(

4 comments:

  1. mcm2 produk da try ye...tp jerawat tu suka dtg tanpa diundang..tu yg tension tu...

    P.S - S3..sebelum beli tu tak perasan pulak samsung S3 tu guna micro sim..tu yg terpaksa guna postpaid...hee..

    ReplyDelete
  2. I knοw this if off topic but I'm looking into starting my own blog and was wondering what all is required to get set up? I'm aѕsuming having a blog like yοuгs woulԁ сost a pretty
    penny? I'm not very internet savvy so I'm not 100% certain. Any suggestions or advice would be greatly appreciated. Thank you
    Also see my webpage :: Lån Uden Sikkerhed

    ReplyDelete
  3. Ika nak kongsi product penjagaan kulit..Jom lawat website ika di
    www.zurieka.com

    ReplyDelete
  4. assalam,dik mugkn produk tu tak sesuai gan dik..cuba dik try produk anugerah .Insyaallah mgkn sesuai

    ReplyDelete

Assalamualaikum, terima kasih kerana sudi memberikan komen.