Putus cinta potong tangan?

Diya Hanun | 10:37 PM | Friday, February 1, 2013 | 2 Awesome Comment's
 photo assalam-1_zpsce3aec1c.png

Pergh..rasa2 korang pernah tak buat macam ni?
Ni memang tanda-tanda orang dah patah hati dan tak nak hidup dah kan?
Aish..cinta memang boleh buat orang merana..
Nak tunjuk korang benda yang seseorang dah  buat  sebab putus cinta..
Alasan diorang buat macam ni?? Konon nya dalam hati lagi sakit bila nak dibandingkan dengan potongan2 dekat tangan yang diorang dah buat tu..Gila betul..











ouchhh..tak sakit ke?






2 comments:

  1. It's commonly what British's girls do when they have a problem -_- Mostly because of bullying. Nampak sangat orang yg buat mcm ni tak ade agama :/

    ReplyDelete

Assalamualaikum, terima kasih kerana sudi memberikan komen.