Kenapa kerap mimpi dia?

Diya Hanun | 11:12 AM | Friday, December 28, 2012 | 3 Awesome Comment's
Assalamualaikum

Argh...stress lah...
hari-hari termimpi orang yang sama..kalau bukan malam tak pun siang...
dalam sehari tak sah kalau dia tak muncul..Kenapa macam nie..
hari-hari dia muncul..
Lagi Diya tak nak pikir lagi dia muncul..
Kenapa lah..grrrr... kenapa kau muncul! 
Apa kau nak dari aku~ aaaaaa~
*gigit laptop macam gambar kat bawah ni..


3 comments:

  1. hahahaha .... angau ke dengan si dia tuuuu :)

    ReplyDelete
  2. hahaa..ntahlah..org lagi nak lupakan dia bukan nak ingat dia..

    ReplyDelete

Assalamualaikum, terima kasih kerana sudi memberikan komen.