Laman web apa ni?

Diya Hanun | 4:47 PM | Friday, October 26, 2012 | Leave a Comment Here (^_^)/

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl‎
Hari ni raya haji..hehe..
Selamat Hari Raya Aidiladha korang..
Huhuu...diya tak usha pown lembu kena sembelih..
tadi diya ade la godek2 kat google..tibe2 terjumpa satu laman web nie..


Dan diya pown register kerana kebosanan di rumah.
Dia adalah satu laman web untuk kita dapat kawan dari luar negara dan belajar bahasa diorang..
Memang pown itu dia punya motif..tapi..yang diya tengok benda nie same je macam laman web sosial yang lain..errr...kay diya dapat kawan baru..hehe..nasib baik lah baik..
fuhh..then diya belajar bahasa diorang..hoho..
Tapi hmm ape kejadah diya hari nih..huhu...

haha..k entry pertama untuk hari ini..:)


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum, terima kasih kerana sudi memberikan komen.