Macam-macam...

Diya Hanun | 7:09 PM | Wednesday, December 15, 2010 | 2 Awesome Comment's
Hari ni aku ikut la akak aku merayau....
as usual aku nie segan la nk pandang orang...da rabun,malas plak nk pkai spek...tah pape ar aku nie
...hehee....tp nk cite ckit journey yg xsberape best nie....
Aku pnye weakness kan, kalau jalan2 je mesti rase mengantok then mesti rase nk tdo....xtaw la...kalau g lwtn atau g mane2 pown la msti mngntok n nak tdo..hehe....
then mesti pening gile2 kpale nie pas mrayau...huhuuu
tp aku nak cite sikit sal ari nie...huhuu...
td aku tgk la ragam orang2 ramai....mmg byk ragam la manusia nie...
ade yg kelaka, menyampah, pelik and even yang menggelikan pun ade...
tp tak kesah la kan...dunia akhir zaman mmg macam tu...
tp ksimpulannye....tak ade yang lebih baik dari rumah sendiri..hehee...
home sweet home...^^,

2 comments:

  1. salam. jemput join contest d blog saya.

    http://jannatul-ardilla.blogspot.com/2010/11/game-for-fun-favorite-photo-contest.html

    ReplyDelete

Please Be Nice