Childhood: pengalaman makan ubat cacing..

Diya Hanun | 2:57 PM | Wednesday, December 8, 2010 | 2 Awesome Comment's


dulu mase tadika aku mmg pemalu...huhuu...pnakut pown ade gak...tp..
satu hari tu....cgu aku kate esok kite akan di datangi doktor dari klinik mane xtaw la....
so jgn de yg xdtg ye....huhuu...ade plak cgu kate mcm tu...takut n seram sejuk ade la....
dulu aku ingat ubat cacing tu, ubat yang penuh cacing dalam die...huhuu...
mase tadika kan xtaw pape...

esoknyer...dtgla van yg tertera ambulans...
takut n sgt takut...
ramai plajar yg bertempiaran lari...termasukla aku....memule kwn aku ajak aku mnyorok bwh meja...
kitorang nyorok la....hehe...sorang2 cgu tngkap...
smpai gliran aku...aku lari keliling tadika tu...dlm kelas jela....
then cgu pujuk...cgu kate faradiyah jgn tkut,,sedap taw...huhuu...dengan muke yg garang..tp snyum sinis..da la xsebut name aq dengan betul...huhuuu


sape x takot...huhuuu...cgu kate...sedap taw ubat cacing ni...mase tu aku nyorok bawah kusi..
nangez xla...tp jerit2 xnk...heheee...
klaz da kosong...semue bdak da mkn ubt ccing...mse tu dktor da nk balek....dktor plak msok pjuk aq...


doktor pujuk n pujok...akhirnye...aq ttp xmkn....so dowg xleyh watper da...hhihiii....
blek tu mama aq tnye...sdap x ubat tu...dgn slambe aq jwb xmkn pown...ape da....hehee
bdak kcik yg dgil!!! mama yg risau tu plak soh aq mkn petai byk2 mse kcik2 tu....tkut perut aq bercacing...hihiii,,,busuk sungguh,,
tp mse smsok drjah satu..mama da xbg g da ptai!!! seb bek,...lega.........
tp da besa baru aku sedar kena gak makan ubat ccing..then aq g la bli kat farmasi.....tu pown tpakse....macam2 perisa ade...lg sdap dr ptai yg mama bg...hihii....prise coklat taw^^


2 comments:

  1. ngee... takot mkn ubt ! ish3.. ble la nk brubah ny?? hee.. :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum, terima kasih kerana sudi memberikan komen.