Review beli barang di 11street

Diya Hanun | 4:44 PM | Sunday, November 8, 2015 | 16 Awesome Comment's
لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl‎

Sekarang ni senang je nak beli barang online, macam-macam website shopping online ada.
Contohnya macam Mudah, Lelong, Zalora, Lazada, Qoo10 dan macam-macam lagilah. Korang google je akan muncul pelbagai. Hari tu ada order barang dekat 11street.my. Siapa tak tahu kan pasal website shopping online ni. Disebabkan aku memerlukan sejenis kaler pensel ni, terpaksa lah beli online. Google punya google terjumpa lah kaler pensel tu dekat 11street.  Sebelum order dekat 11street aku ada cari dekat website lain tapi semua mahal. Tapi diikutkan, kaler ni memang sangat mahal.  Dekat 11street ni, harga asal dia RM3++, Yang bestnya ada kupon. Tak ingat lah berapa kupon tu, last-last dapat harga RM187. Tak silap lah. Dia fly dari USA, Jadi tarikh aku order kaler ni masa 20-10-2015. Aku dapat pada 4-11-2015. Jadi order dari oversea mengambil masa selama 2 minggu macam tu je, cepat juga..

Kaler pensel nilah yang aku beli tu,

Lepastu akak aku ada suruh belikan game ni, Running Man Roulette. Aku pun tak pasti apa yang seronok sangat benda ni. Tapi lebih kurang macam dekat dalam runningman tu. Yang ni dari dalam Malaysia je, Harga RM33 dan ambil masa selama 3 hari untuk sampai. 

Baru-baru ni, abang aku pula minta belikan pineng powerbank. Yang ini ambil masa dalam 2 hari.
Harga powerbank ni RM75. 
Semua barang ni aku beli pakai kupon yang disediakan dekat 11street tu, banyak jugak save duit aku.
Sebelum ni, aku ada beli casing phone dekat lelong, dia ambil masa 9 hari untuk sampai.. 
Tak tahulah kenapa lama sangat dia nak hantar, walaupun hanyalah dalam Malaysia. Apa pun, dah selamat dah barang-barang ni sampai. Lain kali kita beli lagi ye.

16 comments:

  1. Setakat ni Naza pun suka beli kat 11street.

    ReplyDelete
  2. menarik je..tak pernah masuk usha barang lagi dalam 11street ni..;p

    ReplyDelete
  3. tak pernah beli online maybe sebab takut kut

    ReplyDelete
  4. Waaahhhh..lepas niy bole la try beli kt 11street..salu kite beli dekat lazada jewk..

    ReplyDelete
  5. Wife saya sebelum ni beli diaper Fitti online kat lazada. Sekarang ni beli kat 11street. Rajin sungguh dia shopping diaper walaupun kami belum ada anak lagi. Tolong belikan untuk anak buah dia. Baru2 ni beli 12 pek drypers kat 11stret, 9 pek drypers superhero M80 dan 3 pek drypers S88 pada harga RM20/pek masa offer 11.11 di 11street sebab guna kupon diskaun memang jimat. Wife lebih prefer beli online sebab lagi murah setelah compare harga dengan tesco online dan katalog econsave. Huggies Pants M60 dan Petpet M76 boleh dapat harga RM 20 - RM 25 setelah guna kupon diskaun. Kami lagi 6 bulan baru ada baby harap2 ada lagi offer di 11street untuk bakal baby kami.

    ReplyDelete
  6. Wah.... bnyaknya beli... snggah dan fllow sni

    ReplyDelete
  7. Nak try 11streets la...biasa Lazada..

    ReplyDelete
  8. Salam
    Macam mana nak bagitau pihak mereka yang kita dah bayar ek?

    ReplyDelete

Please Be Nice