SELAMAT TINGGAL MEMORI 2010..

Diya Hanun | 3:16 PM | Sunday, January 2, 2011 | Leave a Comment Here (^_^)/
kalau nak diikutkan, kita mmg da lame masuk tahun baru bagi tahun islam...tp nk diikut tahun masihi kita baru je masuk....sememangnye, tahun masihi dicipta oleh orang barat bagi memenuhi cita-cita dan impian mereka sahaja....tp ape pun kita ttp hidup dlm kalendar yg dicipta oleh orang putih sendiri....

bagi aku 2010 mmg bawa byk memori terutamanya semasa aku dalam tingkatan 4...
macam2 perkara yang menggenmbirakan dan menyedihkan aku rasai tahun 2010...
semua perkara tu bawa kenangan tuk aku....
lwtn dan aktiviti banyak pd tahun 2010...
mmg bez....cuty bulan disember nie pun aku rasa yg paling aku xkan pernah lupe...
walaupun tiada siapa tahu ape pgalaman yang aku lalui...tp biar jela aku sje yg mngetahuinye...
dan aku akan simpan dalam memori aku...aku harap tahun 2011 lebih bermakna untuk aku dan semua orang yang aku sayangi....
jgn lupe....
chayok2~~
SPM TAHUN NIE!!

No comments:

Post a Comment

Please Be Nice