CUCUR BAWANG & KOPI O

Diya Hanun | 5:05 PM | Monday, January 31, 2011 | 3 Awesome Comment's
Akhirinya!!! yeaahhh...aq da berjya mmperoleh kad aku sendiri....boleh la aku dpt diskaun kalu beli buku banyak2...
heheee....smlm aku g beli buku rujukan bio,chmist n physics....tu pown gne duit akak aku...hehe...
pujuk2 dpt gak beli....almaklumlah...org baru dpt gaji nie xkedekut nak belanja org...bila da pokai...
mule wat muke ketat....ngeh3.....then....ttbe akak aku baek sgt nk watkan aku kad pustaka rakyat....akhirnya...sah2 atas nama aku....weee~ sonok la....
aku kalau da g kedai buku macam2 aku beli....xtaw nape aku mmang gler kalau nmpak kedai buku....
igt an nak beli komik...tapi akak aku xbg...then ttbe lak akak ku terkenan dgn satu buku novel nie...
tajuk ea CUCUR BAWANG DAN KOPI 'O'.....
gmba dpn:

SINOPSIS:
Siapa sangka, cucur bawang telah mempertemukan mereka dalam satu "sketsa perang"
di tepi jalan. Dari insiden itu mereka bagai dijodohkan untuk bersua lagi. Kerana terdesak, Rudiana terpaksa berkahwin dengan Iskandar atas dasar kerja semata-mata. Bila sudah duduk serumah...mulalah berputik satu perasaan aneh dalam hati mereka walaupun masing-masing keras kepala. Perkahwinan mereka hanya sekadar di atas kertas dan terus menjadi rahsia. Kemunculan Khairulnizam membuatkan Iskandar gelisah bila kawan baiknya itu tertarik dengan isterinya Rudiana..Mampukah Iskandar melihat isterinya menjadi kekasih kawan baiknya sendiri....?? 
Hmmm...korang bacelah sendiri...hehe...
tapi nie First time aku berjaya menghabiskan novel giler tebal neh....
tapi mmg best kowt...ala2 korea gitu lorh...
hehe....Layan kowt citer die...huhuu....

p/s: Xtaw la bape jam aku abezkan nak bace buku nie...suspen manjang...heheee.....


3 comments:

  1. wahhh bestnya!!
    beli kat ne??
    pustaka rakyat ek?
    ke tesco?

    ReplyDelete
  2. waaa....bez nye dgr org dpt bce novel!!!!
    tp ak neh lngsong xpnh abez bce novel, lg2 yg tebal2 uh!!hmhm3,

    ReplyDelete

Assalamualaikum, terima kasih kerana sudi memberikan komen.