Doodling untuk kawan

Diya Hanun | 3:38 AM | Wednesday, September 10, 2014 | 7 Awesome Comment's
لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl‎

Kepagian semua.. Diya belum tido lagi..sob3..buat assignment esok ada presentation.
sob3..lepas satu assignment pergi satu lagi datang..jadi burung hantu jelah selalu.
Sementara ada masa ni Diya nak share chibi yang diya buat untuk kawan baik diya dekat uni ni.
hehe 3 orang ni, ingat nak buat kawan yang lain tapi belum berkesempatan lah.
Agak-agak ada rupa tak antara orang betul dan chibi ni..






7 comments:

  1. haiyo kiut miut nya doodle semuanya!
    gerammmm tengok hehehe

    ReplyDelete
  2. Sejibik! Mata doodle tu lawa la macam anime plak.. pakai SAI kan?
    buat cmner tu eh?

    ReplyDelete
  3. hehe..xtau lah nak ckp mcm mne buat..hehe xtau nak explain

    ReplyDelete
  4. Pandainyeeee suke suke suke
    Buat muke sy bole hikhikhik

    ReplyDelete

Assalamualaikum, terima kasih kerana sudi memberikan komen.