Banjir Di Ktm Serdang

Diya Hanun | 9:18 PM | Wednesday, April 23, 2014 | 2 Awesome Comment's
لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl‎

Nampak kan gambar bawah ni, ni keadaan dekat KTM Serdang
Gambar ditangkap di jejambat nak ke The Mines tu.
Agak lebat jugak la hujan hari tu, dan tak sangka banjir sampai macam ni,
Dalam 1 jam hujan lebat dengan diselangi petir berdentum-dentum,
Eh tau2 tempat ni dah banjir, dan banyak kenderaan yang terperangkap sebab tak boleh lalu 
dalam keadaan air banjir macam ni. Ada juga la yang cuba nak pecut last-last 
enjin mati. Tapi dalam 2 jam lepas hujan berhenti, air mula surut la
Macam dalam pkul 8 macam tu. Gambar ni diambil oleh kawan diya,
 sebab diya dah balik dah sebelum hujan mula makin teruk.


Tapi gambar  bawah ni macam berada dekat sungai je,
jangan salah paham, kiri kanan ni jalan raya tau yang bahagian tak ada 
kenderaan ni pun jalan raya, just tak ada kenderaan lalu sebab air.

Tapi tulah, nampak macam sungai..hehe

2 comments:

  1. teruk jugakk tu.. hari ni lagi lah hujan memanjang. hujan rahmat =)

    harap banjir beransur =')

    p/s: sis diya boleh wish me luck kt entry terbaru ecah? macehhh

    ReplyDelete
  2. Solusinya adalah berenang ke Beranang!

    Hur hur hur, I am so hilarious.

    ReplyDelete

Assalamualaikum, terima kasih kerana sudi memberikan komen.