Avril Lavigne - Pulang Di Hari Raya ( Original Noorkumalasari )

Diya Hanun | 6:47 PM | Tuesday, August 6, 2013 | 1 Awesome Comment's
لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl‎

Ramadan dah nak meninggalkan kita ..sedih je rasa kan..:')
Sebab kita tak pasti lagi adakah kita akan bertemu dengan ramadan akan datang..
Dikesempatan ni, diya nak wish selamat hari raya aidilfitri pada semua umat islam :)
Maaf seandainya ada tersilap tulis, terkecilkan hati, terbuat tak peduli, ter ape2 yang ter lah sepanjnag diya jadi blogger ni.. Dan juga kepada kawan2 diya yang diya kenali..
MAAFKAN DIYA YE:)
kita 0-0

diya tujukan lagu ni khas untuk para blogger dan sahabat handai diya :) hehe
Selamat mendengar dan selamat hari raya ^_^
p/s:Terpaksa wish awal sebab busy..hehe





1 comment:

Assalamualaikum, terima kasih kerana sudi memberikan komen.