Ustaz Don

Diya Hanun | 10:42 PM | Friday, January 6, 2012 | Leave a Comment Here (^_^)/
Assalamualaikum...yeay~ (^__^)
Lame da xbukak blog aku neh...hihiii~
tengok gambaq ustaz don menghiasi blog aku hari neh.....


Hari ni aku nak cite sikit sal Ustaz Don...
hihiii~ aku minat giler ustaz tu...hok3 (-..-)


bila dia bagi ceramah kat 30 minit bersama Ustaz Don tu bez je tengok cara dia sampaikan apa yang nak dia bagitahu tu...
Aku suka cara dia yang kebudak-budakan tu...weeee comey jerp hahax....(senget jap)....
Sebenarnya adik aku pun suka dia neh....sempoi dan bersahaja jer...
Kalau korang tak minat dia takpela...heheee...aku tetap nak share sikit biodata dia neh....




Biodata Ustaz Don

Nama: Don Daniyal Don Biyajid
Umur 28 tahun
Tarikh lahir: 14 November 1984
Tempat lahir: Bukit Mertajam, Pulau Pinang
Tinggi: 171 sentimeter
Berat: 56 kilogram
Pekerjaan: Pensyarah muda & pendakwah bebas bertauliah Pulau Pinang & Selangor)
Status: Bujang
Pendidikan: Ijazah Sarjana Muda Takhassus Qiraat dari Maahad Qiraat Shoubra, Mesir
website:>http://dondaniyal.blogspot.com/
             >http://www.facebook.com/pages/Ustaz-Don-Daniyal-Don-Biyajid/214794808579280?sk=wall

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum, terima kasih kerana sudi memberikan komen.