Menghitung Hari.

Diya Hanun | 7:39 PM | Wednesday, October 12, 2011 | Leave a Comment Here (^_^)/


Semalam baru je dapat jadual SPM...
bila dapat je jadual tu terus letak tepi...Haha...
teruk betul...serius aku tak ready lagi espescially addmath...
sob3,...asal la aku rasa Addmath ni susah walaupun da berusaha....
hehee....tapi mindset kena tetapkan yang benda ni senang!
Tapi memang kena struggle la sekarang!!!!
SOB3...


tapi sedih jugak...lepas SPM dah cuti bye2...huhuu...
maknanya...cuti dan terus cuti dari sekolah menengah!
waaa~
sedih kot da tak dapat sama-sama dengan kawan-kawan yang kadang-kadang menggembirakan dan kadang-kadang tu tak taw la macam mana nak cakap...
Tapi tak kesah la suma tu.,...
DIORANG TETAP "KAWAN" AKU...hehee,...
then WEEEE~


lepas tu...tadi pulak dapat buku INTERLOK baru...kaler BIRU~
Lepas dibuat "pindaan" haiyaaa.....pinda2 tu jela...
macam malas da nak baca..heheee..tapi terpaksa....
Kalau yang interlok kaler oren dulu tu sempat aku baca habis...nasib baik la...keh3..

papehal pown SPM AJA2 FIGHTING!!!!!!


p/s: aku demam ari ni...huhuu...uhuk2...

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum, terima kasih kerana sudi memberikan komen.