INTERNET DAMN SLOW

Diya Hanun | 3:40 PM | Sunday, October 16, 2011 | Leave a Comment Here (^_^)/
Aku tak paham lah...kenapa sejak akhir-akhir nie internet aku makin slow...
nak kata tak bayar bil tak jugak...tiap bulanelok je posmen datang....
Internet yang aku gune 512 kbs..tapi still slow,...
Awal-awal beli tak de la macam nie...
HAIYA....
Almost orang yang aku tanya nape internet slow? 


Diorang kata: Ala tu teknik pemasaran terbaru syarikat internet tu la..diorang kurangkan sikit demi sikit kelajuan internet tok suruh kita langgan yang lagi laju...yelah kan sekarang ade UNIFI...huhuuu...


Ish takkan la smpai macam tu sekali.....kejamnyer...hmmm....
tapi sejauh mana kebenarannya WALLAHUALAM....
aku pun tak pasti....hanya mengambil ura-ura dari mulut orang...


Tapi setahu aku kalau dah kita guna 512 kbs...macam tu jela kelajuan dia....
Yela kan makin lama makin ramai orang yang menggunakan internet.,..
huhuu...
So dont blame anybody ok....
Just appreciate apa yang korang ada...huhuu...




p/s: Tapi aku jugak yang selalu merungut nape internet nie lambat..ekekee~

No comments:

Post a Comment

Please Be Nice