Baling Tepung.

Diya Hanun | 10:53 AM | Monday, June 6, 2011 | 1 Awesome Comment's
Aku tak faham lah kenapa kebanyakan orang dekat Malaysia nie
gemar baling-baling tepung kat orang yang sambut birthday????
Aku selalu tengok dak2 sekolah aku baling-baling tepung...fuh...abez bersepah jalan raya dengan tepung.....
sape bley cite kat aku asal-usul benda nie......

                              Mak cik: ahahaaa~ suko den...
                                  
Apa pulak tujuan diorang sebenarnyer???

nak wat orang yang sambut birthday tu happy ka????

Happy ka diorang??

Waaaaa!!!!!! aku musykil giler?? kenapa aktiviti tu di wat???

Patut ka?? hmm...
bukan ke yang susah budak kena baling tepung tu??
Bukan je kena gelak, kena ejek plak tu....
pastu dak tu gak susah sebab kena basuh baju tu...
ade lagi dasyat dah baling tepung kena pulak baling dengan 
air or telur....pergh....da jadi adunan dah diorang tu...
heheee...
sudah tu kena pulak baling dengan muka yang putih cam ala-ala puteri salju gitu lorh..huhuu....shian~

hmmmm....xfaham aku......
Ade sesetengah orang menganggap sebagai Hadiah and just for fUN...
What unique about Baling-baling tepung....
Tell me someone~


1 comment:

  1. hoho...sebab diorang suke la...hihihii~

    ReplyDelete

Assalamualaikum, terima kasih kerana sudi memberikan komen.