Experiment biology: Ujian air kencing.

Diya Hanun | 5:46 PM | Sunday, May 1, 2011 | 2 Awesome Comment's
Experiment ini khusus untuk PEKA BIOLOGY...

AMARAN: BAGI SESIAPA YANG GELI HENDAK MEMBACANYA.....
XPYH LA GELI....HEHEE.....NORMAL LA....

Procedure dia seperti ini:

1. Pelajar diminta untuk membuang air ke tandas dahulu sebelum experiment dimulakan bagi mengelakkan tiada sebarang air yang tidak berkenaan di badan anda...hiks3...

2. 5 orang pelajar dalam satu kumpulan. 4 orang akan melakukan experiment dan seorang lagi ditugaskan untuk melakukan ujian.

3. Pelajar A akan minum sebanyak 200ml air, 300ml untuk pelajar B, 400ml untuk pelajar C dan 500ml untuk pelajar D. 

4. Setelah minum. Pelajar-pelajar itu harus menunggu selama 40 minit untuk ke tandas bagi mengukur air kencing masing-masing. heheee....

5. Pelajar-pelajar itu diberi kelonggaran untuk mengukur sendiri di tndas...

MASA UNTUK AKU MEMBEBEL PULAK:

Mula-mula masa cikgu kata kitorang akan ukur air kncing sndiri memang geli gila la...huhuuu...
pas tu cikgu kata "alah, nanti kamu mngandung pun kena juga uji air kencing sendiri..."
huhuu...memang la tapi masalah bagi lelaki...diaorang tak mngandung cikgu...hahaaa....teruk punya jawapan....
selepas itu...aku juga lah yang jadi bahan ujikaji....
aku perlu minum sebanyak 300ml air....hehee....kawan-kawan len minum gak....
huhuuu...yang seksanya sebab menunggu selama 40 minit tu....
hihiii...pelajar yang kena minum 500ml air tu plak da mmg xtahan da nk buang....
sekali da sampai masa untuk buang...masing2 terus serbu tandas ramai-ramai....
tapi yang peliknyer....hehehee kena bawa cawan polisterin untuk takung air kencing.....ngeh3...
da tu kena lak ukur dalam measuring cylinder....
heheeee....kami kena buat sendirian dalam tandas.,...nseb baek la....
hehee..
ade lak pelajar yang dapat 110 ml air kencing...
banyak kan....heheeee.....

p/s: jgn termuntah yer....heheee
 


2 comments:

  1. wek wek wek wek.. :P

    ReplyDelete
  2. wah!! air kencing.. bagos untuk buang toksin ni.. hehe..

    ReplyDelete

Assalamualaikum, terima kasih kerana sudi memberikan komen.