STOKIN TERBANG!

Diya Hanun | 5:56 PM | Wednesday, February 16, 2011 | 1 Awesome Comment's
Hari nie koko...as usual kitorang x dibenarkan balik....heheeee....
Semalam suara aku ilang,hari tu demam...sehari lepas sembuh terus ilang suara...
tapi an ary nie ok...
Suara aku da ok sikit walaupun masih lagi serak2 basah macam ella lorh....
huhuu....sengau jer...heheee....
Tapi kita kembali pada kisah yang aku nak citer pasal stokin terbang....




Alkisah.....
tadi SMK KHIR JOHARI BERANANG A.K.A SEMAHIR ada perlawanan bola sepak persahabatan dengan sekolah SAUJANA MPIAN KAJANG...
ade la gak budak2 perempuan yang gedik2 la kan....mentang2 ade budak laki dari sekolah lain,,
mula la nak pikat,....chet...ta pape ta...
then....perlawanan bola sepak bermula...
tengah syok duduk kat padang tu bersorak2 tetiba lak bola terbang ke arah pelajar....
time tu aku ade...elok jela aku tengok bola tu terbang atas kepala tu..tinggi jerp...hehee...
then tengah kitorang syok tengok bola melayang, tetiba jer ade benda hitam turut serta melayang sekali...
sekali ape da.....
Stokin busuk orang....hehe.....sibuk jer nak melayang stokin tu....jahat tol la sape yang baling tu....
stokin pun nak publisiti ker....


P/S: Mane datang stokin tu?? musykilnye aku....

1 comment:

  1. orang beranang ker?family belah mak akk kt kg sesapan kelubi~

    ReplyDelete

Assalamualaikum, terima kasih kerana sudi memberikan komen.