Mood nak makan Mee Segera

Diya Hanun | 10:07 PM | Saturday, December 12, 2015 | 15 Awesome Comment's
لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl‎

Ayah selalu larang aku makan Mee Segera. Dulu aku memang peminat tegar mee segera. 
Tak nak lah sebut jenama apa. Kalau sebut Mee Segera mestilah macam-macam jenama korang boleh listkan. Tapi aku tak nak mention brand apa, tulis sahajalah Mee segera. Sekarang aku officially stop makan sebab permintaan ayah aku. Aku tau dia nak anak dia sihat. Last aku makan mungkin bulan Jun tahun ni. Ayah marah sangat aku makan benda ni sebab terlalu banyak perasa yang tak menyihatkan. Dia kata benda ni tak baik untuk badan dan otak. Masa tu siap tunjuk aku video keburukan Mee segera ni. Ayah risau sangat dengan pemakanan aku. Aku pun sebenarnya dah tau keburukan mee segera ni, tapi sebab addiction aku makan juga plus sebab rasa dia sedap, 
Kadang-kadang  tu makan mee segera ni sebagai hobi masa lapang. Feveret mestilah perisa kari letak telur. Tak tahu macam mana hari ni teringin sangat makan mee segera. Hadaplah kartun-kartun dekat bawah ni makan. Bukan boleh makan, jadi kena cari pengganti mee segera lah sekarang ni..Haha..












15 comments:

  1. Cik akak jarang makan mee segera
    Tapi kalau dah tahap dewa nak makan mee...tak payah kata tidak..
    Telan je lah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi tulah makanan bila tak ada masa nak makan kan..hehe

      Delete
  2. paling best tengok naruto makan. Sedapnye T_T

    ReplyDelete
  3. Ehhh makanan feveret leya. Dulu memang selalu makan. Sampai 2bungkus sorang. Sekarang dah kurang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe..kena kurangkan sebab makan ni tak baik sgt

      Delete
  4. Tiba-tiba rasa lapar mee segera pulak. Hehe

    ReplyDelete
  5. I don't really like instant noodles tapi pasal selalu takde masa nak masak proper food, makan juga instant noodles.

    ReplyDelete
  6. Sy ada gastrik. Maka mi segera diharamkan utk saya. Kekadang terliur tgk org makan. Apakan daya ._.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alala..sabarlah..mungkin tak makan is better right?

      Delete
  7. setiap pagi yanie sarapan mee segera. MAGGI SEDAAP tu ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uish maggi segera, jgn la stiap hari yanie..haha..yess memang sedap!

      Delete
  8. kita & mee segera memang susah di pisahkan sebab dah jadi sebahagian dari kehidupan.. kalau tak minat pun kadang2 tak ada pilihan itulah makananya hehehe

    ReplyDelete

Please Be Nice