Aku dah form 5...

Diya Hanun | 5:17 PM | Tuesday, January 4, 2011 | 1 Awesome Comment's

huhuuu...xsangka...da form 5 aku tahun nie....blh kire aku da jadi senior kowt...hehee...
tp dsbabkan aku yg mseh x membesar, orang len menganggap aku sebagai form 1.....sob2...
sadis2...
heheee....tp xkesah la..aku kena igt lagi setahun je nak sekolah sebelum keluar sekolah....memula kena la fokus tok SPM...huhuu...2nd day sekolah je terus start belajar....mathematic lak tu...huhuu..english kire boleh la....tp mathematics and addmath susah nye nak faham....!!
tadi lupe la bawak kalkulator...sob3...xjmpe pown mane aku letak....waaaa....
last2 kena la cubitan manje...huhuu.....
tapi yang xbest nye, aku still dok tempat belakang yg paling ujung dalam kelas aku nie....huhuu...
spek mata aku da kabur la....sob3..sape nk sponsor aku beli kanta..hehee...mestila x ade...
aku gak la kena usaha....pastu td tgk cgu kat dpn, giler silau wa cakap sama lu...huhuu...tp xpela....walau dok kat blakang xberapa nak denga n xbpe nk nmpak ape cgu cakap n tulis kat depan,..tp kite minda kite harus lah sentiasa berada di hadapan dan jangan sesekali tertinggal ke belakang...huhuuu...
usaha mesti diteruskan...
chayok fardiyah chayok!!!!!

1 comment:

Please Be Nice