Update blog saya..yeay~

Diya Hanun | 7:44 PM | Friday, May 18, 2012 | 2 Awesome Comment's
assalamualaikum...
hehee....tengok blog aku neh...huhuuu...dah lain....
jangan pening baca sudah lah ye Fardiyah....
tapi tak siap edit blog nie lagi la...hehee...
hari ni pergi daftar kolej kat KLIUC...
dekat-dekat kajang je...
aku amek course architecture..
disebabkan aku tak amek kursus seni masa spm dulu,
kena la lukis 3 perkara on the sport bg memenuhi kriteria untuk pndaftaran sbg pelajar architecture..

1-lukis pelbagai jenis garisan 
2-lukis benda bukan hidup(aku lukis kerusi and meja)
3-benda hidup(aku lukis org tengah main laptop)

hehe....tengah lukis datang students len yang nak daftar..
budak architecture JUGAK...huhuuu...
owg cina..pergh....
yang pasti lepas nie persaingan aku akan jadi sengit lah...

p/s: papehal WELCOME TO A NEW LIFE~

2 comments:

  1. Assalamualaikum kak diya �� maaf kalau yg sy tanya ni akak ada ckp dlm post lain sbb sy baca dari awal blog akak ni �� sy in shaa allah akan masuk iukl juga tahun ni, archi jugak �� Jadi sy nak tanya, akak kata "tak amik seni" jadi akk kena lukis on the spot tu kan, kalau sy mmg amik lukisan kejuruteraan kena lukis ots juga ke? atau mmg kena subjek seni ke macam mana ye? maaf lg sekali n terima kasih ��

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam, aah masa nak register dulu akak kena lukis 3 bnda tu.
      Even amek lukisan kejuruteraan pun kena lukis. Dia just nak tgk awak lukis pandai ke tak je..xd pun dapat markah..hehe

      Delete

Please Be Nice