Mood Blogging Datanglah

Diya Hanun | 7:52 PM | Tuesday, January 29, 2013 | 4 Awesome Comment's
 photo assalam-1_zpsce3aec1c.png


Tak tahu lah kenapa sejak dua menjak ni,...
Mood berblogging tak ade... Diya hidup dalam realiti je..
dunia maya di lupakan.. Aih..(mengeluh)


Aih...(mengeluh lagi) rasa-rasa lama dah tak tulis entry..
kebanyakan entry diya mengarut2 je.. Pasal hati diya yang kacau..
muehehe.. Yelah..sekarang ni hati dan jiwa raga diya tengah kacau..
Sedih je..Sedih sangat...
Susah nye hati ni nak lepas kan kau habibi..aihhhh...
ape lah kau buat kat aku sampai aku susah lupakan kau..
waaahhh..ana bahabek anta!! wahashtny habibi :'( 
Mesti korang pelik bahasa ape diya cakap..
Ni bahasa arab..aih,..ok 
Back to story..

Diya nak sangat mood blogging tu datang balik..
err..Meh bacakan diya jampi serapah ni..
1,2,3
MOOD BERBLOGGING!! DATANGLAH~

hehe..gurau jer...tak kan berlaku ape2 pun.. ^_^

Let the picture express my words

Diya Hanun | 12:05 AM | Monday, January 28, 2013 | Leave a Comment Here (^_^)/
 photo assalam-1_zpsce3aec1c.png
i try to express my feelings now through of this picture..
what i feel now can be read form the first picture and continuos to the last.. :')







Parut Jerawat

Diya Hanun | 9:45 PM | Friday, January 25, 2013 | 4 Awesome Comment's
 photo assalam-1_zpsce3aec1c.png

hollllaaaaaa...lama gila tak buka blog..muaha... Hari-hari ngadap dunia realiti terlupa 
dunia maya seketika..hew3..
Sob...diya punya muka dah ditumbuhi jerry....aka jerawat...
huhuuu...hormon diya dah start matang...sedih,,,,,
hari tu masa bulan lepas sebelum diya tuka pencuci muka diya guna 
biore time tu..tumbuh seketul dan hilang..
parut hilang baru datang kroni2 dia yang lain...then diya try nano white...xder effect..
tumbuh jerry lagi,.. parut tak nak ilang...
muka dah putih...terserlah kedegilan parut tu...sob3...
lepas tu diya guna clean and clear..x ade effect jugak...
parut tak nak tanggal...DEGILNYA...
lepas tu diya try cara tradisional guna kayu manis campur madu..takde effect...
sekali diya guna kayu manis dengan air biasa letak dekat pipi..
wuuuuuhhh...dibiarkan semalaman..terus pipi diya kena allergik...
merah macam udang kena bakar...
sob3....mula2 diya pakai canesten sebab pedih x tahu nak letak apa 
bagi elok..diya langsung x ade ubat sapu untuk muka...
sob3...lepas tu lama2 merah2 tu dah hilang...
sekarang tinggal parut hitam..sedih...Mula2 diya try clean and clear..
x ada apa2 terjadi...
diya pergi ke farmasi...dia bagi cosmoderm..
dia kata jangan guna canesten sebab tu untuk fungus...
diya tuka cosmoderm...terus muka diya kering dan mengelupas...
diya still guna cosmoderm...
effect parut dekat pipi hilang sikit je..tapi 
kulit dekat pipi diya mengelupas..tepi2 bibir pedih...kenapa yea...
korang rasa patut ke diya teruskan pakai cosmoderm atau berhenti terus......
Tolongggglah diya...pedih muka ni mengelupas (T_T)

kena pakai mask sebab pipi pedih terdedah angin dan matahari...:'(

Sakitnya:'(

Diya Hanun | 10:32 PM | Monday, January 21, 2013 | 5 Awesome Comment's
 photo assalam-1_zpsce3aec1c.png

Kenapa susah bagi kita untuk melupakan seseorang yang kita suka..
Kenapa sakit sangat merindui seseorang yang tidak peduli perasaan kita..
Kenapa susah sangat untuk buang semua kenangan yang pernah alami dengan orang yang kita suka?
Kenapa sakit sangat hati menahan sesuatu yang agak sukar untuk diperkatakan?
Kenapa semua ini berlaku sedangkan kita tidak inginkannya..
Kenapa harus bersedih dan menangis sedangkan orang itu tidak menyedari kewujudan kita..
Kenapa kita still suka seseorang itu walaupun banyak kali diluka...
Kenapa, kenapa , kenapa...................
Kenapa Ya Allah.....:'(


Sometimes you need a hug

Diya Hanun | 5:16 PM | Saturday, January 19, 2013 | 4 Awesome Comment's
Assalamualaikum :)

Sometimes you need a hug..
 Once you get hugged, all your emotions come pouring out and it feels like the weight of the world has been lifted off your shoulders..hug can make us feel secure ^_^
Hug can be from parents,bestfriends or your loved one..

fact about hug :

When you hug...
-Your blood pressure is lowered!
-You decrease the risk of heart disease
-In women, the stress horomone cortisol was lowered.
-In couples, it increases a "bonding" hormone oxytocin.
-Touch helps to slow your heartbeat

SO!!
Diya want to sent u all a virtual hug :D hehe ^_^


cute kawaii symbol for status

Diya Hanun | 10:02 PM | Friday, January 18, 2013 | 3 Awesome Comment's
Some of cute face text symbols that you can use for your facebook,twitter,blog etc.
hope this is useful :) 


Dancing: (^_^) (^_^) o(^^o) (o^^)o (ノ´_ゝ`)ノ ヾ(^ ^ () ( ^ω^)ノ゚ ヾ(*´`)
(・ω・*) (*ノ´□`)ノ 。(⌒∇⌒) (⌒∇⌒)。 〜( ̄〜) (〜 ̄)〜 〜(^^〜) (〜^^) ( ̄〜) (〜 ̄)(`ー´) (`ー´) (0) (0) (ノ ̄ー ̄)ノ ヘ( ̄ー ̄ヘ) ( ̄ω ̄ヘ) (ノ ̄ω ̄)ノ ヘ(^o^)(^o^)ノ ヾ(-_- )ゞ ヾ(^^) (≧∀≦)ノ \(^ω^) (ノ゚)ノ ヽ(゚ー゚*) (*゚ー゚*) (*゚ー゚)ノ ヽ(*´Д*) (o´_)っ ヾ(*д*) ° )ノ ヽ( °°) (ノ°ο°) (ノ・o)ノ ヾ(^^) (゚ゞ) `)ノ ヾ(**)ゞ 〈( ^.^)┘ └(┌・。・)┌

Confused: (´_`) (_;) (_´) (-) (_・ヾ (()) (-_-)ゞ゛ ('')? (Q)ノ?;) ? 【・ヘ・?】 【・_? ( ) (-) ・ ・`。)" (゚ペ) ( ?´_ゝ`) o(´^)o (´−) ンー (」゚ペ) (•_•ิ)? ヘ°) (。ヘ°) (Q)ノ?;) ? 〈(゜。゜) (゜。゜) く(^_・)ゝ (^^;)

Angry / Displeased: (*m*) (>_<) (,,#Д) (`) o(>< )o ( ><)o (Д) (>д<) ; [○・`Д´○] (#`Д´) Σ(-`Д´-ノ;) (((p(>o<)q))) (/Д)/ ( ¬д¬) (#`Д´)¬) (;¬_¬) (;¬_¬) (¬д¬) (σ) o(-`д´- ) (●-`Д´-) (*m) (´Д) (; ̄Д ̄) (¬_¬) (#`д´) (」゜ロ゜) Σ() ( (#) ( 0´) (︶︹︺) () (。>。<。) ><。】 (━┳━◇━┳━)(━┳━__━┳━) (━┳━━┳━) (━┳━ _ ━┳━) (┳◇┳) {{|└(>o< )┘|}} (O) ) (O) s(・`ヘ´;)ゞ(メ)\(`O´θ θ(;¬_) (´) (-0-) (´+) (0´) (´) (0´) -`д´- (><)

Apologizing: m(_ _)m m(._.)m m(._.)m (ノ´д`) (_ _) <(_ _)> <(_) m(_ _;;m m(0)m

Dead:( x_x;) (*_*) (×_×; (×_×# (#+_+) (+_+) (×× ) ツ (Ω) へ(><#)ノ (0;)

Sleeping / Waking Up: (--)zzz (´`) (。 ̄) (0 ̄; ) (。 ̄) (。 ̄) (;) (-ω-)zzz (-_-) zzz ()。。。zzz

Drinking: o口( ) (。・・)_ _(゚◇゚;)ノ゙ ~_(^O^ ) (  Д) ( ´ω`)_~ ( ^-^)_"" (*^^)_ (*`▽´)_~~ ~(=^^)_~ (-)_日 ~~_(o;) ( -_-)~ (´´) _(_ )

Evil / Sneaky: (・`ω´) ψ(´)ψ (`ー´ (。・`ω´・。) o(ω´*)o | Д´| (ε´)(σ- `д´) (Д´*) =`〜´= (メ`ロ´)/ Ψ(`▽´)Ψ (#´)_Ψ (*-`ω´- )ω´ц*) (´)Ψ ψ(*`ー´)ψ Ψ(`◇´)Ψ “ψ(´)ψ
Greetings / Goodbyes: () (^-^*)/ ( ゚▽゚)/ ( ^_^) (^o^)/ (^ _ ^)/ ( ´ ` ) (´*) (ω・`) ☆ミ(o*ω) (^▽^*) (*^▽^) ( ̄▽ ̄) (-_-;)
( ' - '*) () ~ ~() (O) (。・ω)ノ゙ (*^・ェ・)
( ) (* ̄O ̄) (´_●`) (/0) (^^) (,, )ノ゛ (。・д)ノ゙
(°o°;) (´) (o´ω`o) ( ω) (^_) ( _) (-o- ) (-ω-)
(-_- ) ( _) ¬`) (☆▽☆)            (^ Q ^)/ ~(^◇^)/ ('')/ ◇、°)
°) (Д、゜) ρ) ( ´ ` )

Happy: (●´●) (`・ω´)” (;▽;) (*´・v・) (((o(*゚▽゚*)o))) *:.. o(▽≦)o ..:* (▽⌒) ((・▽・)) (≧∇≦)/ (´ω`) ’-’*) ∩( ω)∩ (*▽≦)
\(^ ^)/ (≧∇≦) ( ´`) (^^) \(@ ̄ ̄@)/  (^O^)
(^O^) (^^) (´ω`★) \(TT)/ (*ω) *(*´*) (▽≦) (*⌒∇⌒*) d=(´▽`)=b (*TT*) (‘ ‘ ) *^ワ^* (Д)`) (°°;) (゜▽゜;) (/^^)/ (´`) `) ( ^) ( .´)
(●⌒∇⌒●) o(≧∇≦o) (`◇´)/ (*ω) (^ω^) 。◕‿◕。 ω ⊙△⊙  o (◡‿◡✿) (∩_∩) (•_•ิ) (/_•ิ)/

Hiding: |ω・`) (_| ;・) |_)

Kissing: (´ε ) (^з^)- |°з°| (_ε_) ('ε') |(3)| ( ̄ε ̄@) *3^)(^^3E^^)
(´ε*) (○´3) (´3) (*з) (づ ̄ ³) ε (TεT) (-ε- ) (@ーεー@) *3^)/~☆ (|||ε|||)
Laughing: (・・) ( ´`) ▽⌒) (^v^)
Mellow / Whatever: ヽ(´ー`)(′Д`*) ( ´¬`) ┗┃・ ・┃┛ (´A)ノ゚
ヽ(・_・;) (  ̄д;) \(〇_o)/ (_°) (;´□)/ (*´`) ('`) (_ )~`;) ┐('`)┌ ヽ(。)ノ (;´`)> (^~^)
Painful: ☆⌒(>。) ☆ ̄(>。☆ ~(>_<) (><#) (_) (xLx) /(*ι*) (><) (x~x) ◎☆(××ヘ(。□°)ヘ


Sad / Crying: 。・゚゚・(>д<;)・゚゚・。 (。┰ω┰。) (*´;ェ;`*) (´Д`゜) (iДi)ω`) 。゚(゚ノД`゚)゚。 (´□`。) (´Д`゚) {{p´Дq} (●´Д`゚●)ノ゚ ( p_q) .・゜゜・(/。
\)・゜゜・. (_) ((´д)) ( Д) 。゜(Д´) (。┰ω┰。) p(´`。q)
Scared: (д) (Д) (/。\) (/_\) (/.\)

Shocked / Surprised: ( Д) (((( ;°Д°)))) ((((;゜Д))) (゜◇゜) ( ̄ ̄;) ∑(O_O) (>o<) Σ(Д|||) Σ(゜ロ゜;) Σ(゜゜) (*゚ロ゚) (」゜ロ゜) щ(゜ロ゜щ) (ノ゚0)~ ▂⊙
w(°°)w L(o) (○o○) (・・;)
Shy / Embarrassed: ^_^;) (^^ (^^;) (#^.^#) ('-'*) (*^^*) (@´_`@) (_;) (#ε´# */* (〃 ̄ω ̄〃ゞ (*´ェ`*) (*´`*) (*´_ゝ`) (*´`*) (/ω) (*ノ▽ノ) (*ω) /。\) (。-_-。)

Singing: (´□* ) (^O^☆♪ (^o^)▽`) "▽`)" ▽`;)/ ・`) (○´`) (´ρ) 〇`)) (´▽`)
Dogs: Uo・ェ・oU ω U。・ェ・。U ▽・ω・▽ ▽・w・▽ ^^ v・。・V UTェTU (^(I)^) UU o(U・ω・) (^x^) (UxU) o・ェ・o U^ェ^U U ̄ー ̄U

Stars / Symbols: ━━☆>^) ☆彡  ★彡  ☆彡  ★彡 ..:*°..:*°..:*°..:*° `*:;,.★ ~☆・:.,;*

Bears: (()) (。・ω・。) (●`・()´●) (*ノ・ω・) ´ω` ( (´ω`)) (T()T) (・`())/ (οο (^()^) (^(I)^) (()) (()) (^()^) (()) (*()*) (´()`ノ゙ (()) (()) “(`()´) (()´) Ψ(())Ψ (/-()-) (´()) (()) (/ ̄()) ((= ̄()=)) (●()●) (óò) ò)


Cats: (=^・ェ・^=) (=^^=) ( =①ω①=) (=^^=) o(^x^)o d(=^ω^=)b V(=^ω^=)v (=TェT=) (=;;=) (=ω´=) (=^ω^=)丿 (=^ω^)y (=^^)/'` (^--^) (^^=) (^ω^ ) (=^-ω-^=) b(=^^=)o (.=^・ェ・^=) = (=゚・゚=) ~(=^^) ~(=^^)/ (=xェx=) (=;ェ;=) (=`ェ´=) (^o^)" <(*ΦωΦ*)> (^._.^) └(=^^=)┐ ='①'=